بازار بیلت در مصر و بازار ورق در روسیه
نوشته شده توسط : hamiransteel

بازار بیلت در مصر

اخبار بازار فولاد حاکی از عدم تمایل به خرید محصولات فولادی دارد. طبق گزارشاتی که از سوی بازار بیلت در مصر به دست آمده است، در هفته ی گذشته کشور مصر اقدام به خرید چند محموله بیلت وارداتی کرد اما در شرایط فعلی شاهد هستیم که خریدار ها تمایلی به فعالیت ندارند و اعلام کرده اند که میخواهند تا پس از تعطیلات عید فطر نیز صبر کنند. به گزارش حامیران، بیلت سی آی اس 420 تا 425 دلار هر تن سی اف آر به ثبت رسیده است. بیلت اوکراین نیز در 422 دلار هر تن سی اف آر معامله شده است. پیش بینی بازار فولاد بر این است که در اوایل ماه جولای شاهد از سر گرفتن خرید ها باشیم. بیلت ترکیه در مصر 425 تا 430 دلار هر تن سی اف آر است.

لازم به ذکر است که قیمت بیلت حدود 5 تا 7 دلار افزایش قیمت داشته است. گفتنی است که بیلت ایران نیز در مصر 5 تا 10 دلار افزایش داشته و در 415 دلار هر تن سی اف آر حمل جولای به ثبت رسیده است که البته لازم به ذکر است در حال حاضر معامله ای در این زمینه و با این نرخ به انجام نرسیده است؛ ولی مذاکراتی در حال شکل گیری است که در روز های آتی شاهد معامله ی بیلت ایران در مصر با این نرخ باشیم.

افزایش قیمت در بازار ورق روسیه

طبق گزارشاتی که از بازار ورق در روسیه به دست آمده، قیمت ورق های گرم و سرد افزایش داشته است. کارخانه (MMK) ام ام ک روسیه بار دیگر اقدام به بالا بردن قیمت های ورق گرم و سرد خود در ترکیه کرد که هیچ کدام از فعالان بازار حرکتی نکردند و واکنش آنها را پس از تعطیلات عید فطر خواهیم دید. به گزارش فولاد حامیران، قیمت پیشنهادی جدید ورق گرم این عرضه کننده 475 تا 485 دلار هر تن سی اف آر برای تولیدات اواخر جولای و اوایل آگوست می باشد.

گفتنی استکه در هفته ی اخیر نیز تولیدات جولای در 455 تا 460 دلار هر تن سی اف آر به معامله رسیده بود. ورق سرد ام ام ک نیز 5 دلار بالا رفته 530 تا 535 دلار هر تن سی اف آر شده است. از طرفی ورق گرم در بازار داخلی ترکیه 500 تا 510 دلار هر تن درب کارخانه است. آخرین معامله ها نیز در 480 تا 505 دلار نهایی شد.

شرکت فولاد حامیران دارای: 1)عاملیت فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران  2)نمایندگی فولاد آلیاژی اصفهان 

 




:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: